niedziela, 26 sierpnia 2012

Cytatowo :P

Dzisiaj cytaty..o przyjaźni <3 Bo jak to mówią : miłość odejdzie a przyjaźń pozostanie...
Kiedyś zadano mi pytanie- co bym wybrała gdybym musiała wybierać między przyjaźnią a miłością. Nie umiałam i do tej pory nie umiem odpowiedzieć na to pytanie. Bo moim zdaniem poza przyjaźnią między kobietami zdarza się również przyjaźń damsko- męska,  rzadko ale się zdarza. Ja uważam że aby stworzyć trwały związek trzeba być dobrymi przyjaciółmi...więc jak mam wybrać między przyjaźnią a miłością ? Jeśli jest miłość to jest i przyjaźń..

~Przy­jaciele są jak ciche anioły, które pod­noszą nas, gdy nasze skrzydła za­pom­niały jak latać

~Kim jest przyjaciel? To drugie ja.

~Ludzie uczą się w 25 procentach od mistrza, w 25 procentach słuchając samych siebie, w 25 procentach od przyjaciół, a w 25 procentach uczy ich czas.

~Jeden prawdziwy przyjaciel przyczynia się bardziej do naszego szczęścia niż tysiąc wrogów do naszego nieszczęścia.


~War­to is­tnieć! Żeby poz­nać świat, kochać ko­goś, być czyimś przy­jacielem lub po pros­tu być ko­muś pomocny.


~Przy­jaźń jest chy­ba naj­większym da­rem, ja­ki mądrość może ofiaro­wać, aby uczy­nić szczęśli­wym całe życie. 



~I trze­ba być wiel­kim przy­jacielem i moc­nym przy­jacielem, żeby przyjść i prze­sie­dzieć z kimś całe po­połud­nie tyl­ko po to, żeby nie czuł się sa­mot­ny. Odłożyć swo­je ważne spra­wy i całe po­połud­nie poświęcić na trzy­manie ko­goś za rękę. 


~Przy­jaźń poz­naję po tym, że nic nie może jej za­wieść, a praw­dziwą miłość po tym, że nic nie może jej zniszczyć. 

~Kochaj wszys­tkich. Ufaj niewielu. Bądź gotów do wal­ki, ale jej nie wszczy­naj. Pielęgnuj przyjaźnie. 

~Na­wet gdy przy­jaciel działa wbrew to­bie, wciąż jest twoim przyjacielem. 

~Przy­jaźń, która się kończy, tak nap­rawdę nig­dy się nie zaczęła.

Kocham swoich przyjaciół <3!




 

6 komentarzy: