piątek, 14 września 2012

Dzień za dniem...

Siemkaa! Dawno nie pisałam, ale spróbuję nadrobić :)
Za oknem ponuro, co mnie cieszy, ponieważ nie cierpię upałów. Wreszcie weekend, mogę się wyspać i przemyśleć parę spraw...nazbierało się tego troszku. Np. niespodziewanie wkroczyła w moje życie miłość no i teraz jestem w kropce bo nie wiem co robić, a gdzieś w głębi czuję że tą decyzję powinnam podjąć sama, i nie wzorować się na tym co powiedzą przyjaciółki...No ale jednak po to je mam żeby mieć się komu wygadać i usłyszeć pocieszające słowo. ..Ale cóż, wszystko wyjdzie w praniu...
Dzisiaj mam dla Was parę piosenek które wpadły mi w ucho. Nie poszłam dzisiaj do szkoły bo miałam luźne lekcje więc szperałam troszkę w YouTube.....
 To idealna nuta na taką pogodę...<3














































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz